sobota, 14 maja 2016

Urodziny "hejtera"...

  Lubię teatr, to taka wspaniała odskocznia od szarej kontraktorskiej codzienności. Pierwszy raz zabrała mnie tu, w Chicago do teatru dziewczyna, ktora złamała mi serce...
  Wczesniej nie chodziłem bo bałem się, że będę miał problemy z językiem. 
  Gdy zobaczylem to mniejsce,przeraziłem się. Nigdy nie widziałem tak małego teatru. Spodziewałem się, że doświadczę amatorki. I że będę "zmuszony" do aplauzu na stojąco tylko dlatego, że ktoś się bawi w teatr. Po 5 minutach z wrażenia miałem gęsią skórkę. Oczarowali mnie swoim profesjonalizmem I pasją...
  I tak zaczęła się moja przygoda z Trap Door Theatre.
  Wyjaśnię może skąd moje obawy. Otóż są wśród Polonii ludzie, którym nie wystarcza schemat "praca-dom-knajpa". Angażują się w różne przedsięwziecia artystyczne, spelniają swoje hobby. I o ile jestem całym sercem z nimi, że mają chęci, o tyle jednak efekty są na bardzo amatorskim poziomie...ale oni wystawiając przedstawienia lub występując na scenie oczekują uwielbienia. A gdy ktoś tak jak ja ośmieli się skrytykować to dostaje zjeby w stylu "sam coś zrób", "zazdrościsz", "jesteś hejterem" itp. Sorry, ale jestem widzem, odbiorcą. W garażu możesz robić co chcesz i super, ale jesli wyciągasz to na scenę to Ja oczekuję pewnego poziomu.
  A wogle to mam dziś urodziny...

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile razy ja spoktałam się z komentarzami w moją stronę "zrób coś lepiej" lub o losie "zazdrościsz" pod filmikami na YT. No cóż, jeśli myślą że będą ciągle chwaleni to są w grubym błędzie- ktoś w końcu musi mieć zdrowe podejście. Także, lekarstwem jest DYSTANS.
    Pozdrawiam i życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W TYM DNIU! :)
    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeśli coś pokazujesz musisz się liczyć, że ktoś to oceni. ..

      Usuń